ತ್ವರಿತ ಲಿಂಕ್
  • Adarsh Career Banner

ಆದರ್ಶದಲ್ಲಿ ಭರವಸೆಯ ವೃತ್ತಿಜೀವನವನ್ನು ಕೈಗೊಳ್ಳಿ

ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿ ಲಿಮಿಟೆಡ್ ಅತ್ಯಂತ ವೇಗವಾಗಿ ಬೆಳೆಯುತ್ತಿರುವ ವ್ಯವಹಾರವಾಗಿದ್ದು, ಇದು ಅತ್ಯಂತ ದೊಡ್ಡ ಹಣಕಾಸು ಸೇವೆ ಒದಗಿಸುವ ಗುರಿಯಾಗಿದೆ. ಯಶಸ್ಸಿನ ನಮ್ಮ ಹಸಿವು ಭಾರತದ ಪ್ರತಿಯೊಂದು ಮೂಲೆಯಲ್ಲಿ ಎಸಿಸಿಎಲ್ ಅನ್ನು ಪ್ರತಿನಿಧಿಸುವ ನಮ್ಮೊಂದಿಗೆ ಕೆಲಸ ಮಾಡುವ ಜನರಿಂದ ಪ್ರೇರೇಪಿಸಲ್ಪಟ್ಟಿದೆ.

ಆದರ್ಶ್ನಲ್ಲಿ, ನಮ್ಮ ನೌಕರರು ಕೆಲಸವನ್ನು ಪಡೆಯುವ ಜನರು ಮಾತ್ರವಲ್ಲ, ಆದರೆ ನಮ್ಮ ನಿಜವಾದ ಸ್ವತ್ತುಗಳನ್ನು ನಾವು ಪರಿಗಣಿಸುತ್ತೇವೆ. ಅದಕ್ಕಾಗಿಯೇ ನಾವು ನಮ್ಮ ಜನರ ನಿರ್ವಹಣೆ ಕಾರ್ಯವನ್ನು ಮಾನವ ಬಂಡವಾಳ ಎಂದು ಕರೆಯುತ್ತೇವೆ.

ACCLನಲ್ಲಿನ ವೃತ್ತಿಜೀವನವು ನಿಮ್ಮ ಭವಿಷ್ಯವನ್ನು ನೌಕರರ ಸ್ನೇಹಿ ನೀತಿಗಳು, ಇತ್ತೀಚಿನ ತಂತ್ರಜ್ಞಾನ, ಸ್ಪರ್ಧಾತ್ಮಕ ಪರಿಹಾರ ರಚನೆಗಳು, ಮಾರ್ಗದರ್ಶನ ಕಾರ್ಯಕ್ರಮಗಳು ಮತ್ತು ಇನ್ನಿತರ ಸಂಗತಿಗಳೊಂದಿಗೆ ಆಕಾರದಲ್ಲಿರಿಸಿಕೊಂಡು ಅನೇಕ ಅಂಶಗಳನ್ನು ಹೊಂದಿದೆ. ಅಭಿವ್ಯಕ್ತಿ ಸ್ವಾತಂತ್ರ್ಯದಲ್ಲಿ ನಾವು ದೃಢವಾಗಿ ನಂಬುತ್ತೇವೆ ಮತ್ತು ಯಾವುದೇ ಅಭಿಪ್ರಾಯವಿಲ್ಲದೆಯೇ ಪ್ರತಿ ಅಭಿಪ್ರಾಯವನ್ನು ಸ್ವಾಗತಿಸುತ್ತೇವೆ ಮತ್ತು ನೌಕರರ ಮೊದಲು ನೀತಿಯ ಥೀಮ್ ಅಳವಡಿಸಿಕೊಳ್ಳಲು ಯಾವಾಗಲೂ ಉತ್ಸುಕರಾಗಿದ್ದೇವೆ.

ನಿಮ್ಮ ಯಶಸ್ಸಿನ ಕಥೆಯನ್ನು ಪ್ರಾರಂಭಿಸಿ, ನಮ್ಮ ಅನುಭವದ ವೃತ್ತಿಪರರ ತಂಡಕ್ಕೆ ಸೇರ್ಪಡೆಗೊಳ್ಳಿ, ಆದರ್ಶ್ನ ಭಾಗವಾಗಿ ಜೀವನದಲ್ಲಿ ಬೆಳೆಯಿರಿ ಮತ್ತು ಗೆಲ್ಲಲು.

recruitments@adarshcredit.com ನಲ್ಲಿ ನಿಮ್ಮ ಪ್ರೊಫೈಲ್ನಲ್ಲಿ ಹಂಚಿಕೊಳ್ಳುವುದರ ಮೂಲಕ ನಮ್ಮನ್ನು ಸೇರಲು ನಿಮ್ಮ ಆಸಕ್ತಿಯನ್ನು ಹಂಚಿಕೊಳ್ಳಿ

ಅತ್ಯುತ್ತಮ ಆರ್ಥಿಕ ಮನಸ್ಸನ್ನು ಕೆಲಸಕ್ಕೆ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳಲು ಇಷ್ಟಪಡುತ್ತೇವೆ

ಆದರ್ಶ್ ನಲ್ಲಿ, ಸಹಯೋಗಿಗಳ ವಲಯವನ್ನು ಹೊಸ ಎತ್ತರಕ್ಕೆ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳಲು ನಾವು ಯುವ ಮತ್ತು ಪ್ರಕಾಶಮಾನವಾದ ಮನಸ್ಸನ್ನು ಹುಡುಕುತ್ತೇವೆ, ಅವರ ಉತ್ಸಾಹ ಮತ್ತು ಜ್ಞಾನದಿಂದ ನಡೆಸಲ್ಪಡುತ್ತೇವೆ. ಹಣಕಾಸು, ಲೆಕ್ಕಪತ್ರ ನಿರ್ವಹಣೆ ಮತ್ತು ಬ್ಯಾಂಕಿಂಗ್ ಸಂಬಂಧಿತ ವಿಷಯಗಳಲ್ಲಿ ಪರಿಣತಿ ಹೊಂದಿರುವ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿಗಳೊಂದಿಗೆ ನೀವು ಸಂಸ್ಥೆಯೊಂದನ್ನು ಪ್ರತಿನಿಧಿಸಿದರೆ, ನಾವು ಕ್ಯಾಂಪಸ್ ನೇಮಕಾತಿ ಅಧಿವೇಶನ ನಡೆಸಲು ಮತ್ತು ನಿಮ್ಮ ವಿದ್ಯಾರ್ಥಿಗಳಿಗೆ ತಮ್ಮ ವೃತ್ತಿಜೀವನಕ್ಕೆ ಅದ್ಭುತ ಆರಂಭವನ್ನು ನೀಡಲು ಇಷ್ಟಪಡುತ್ತೇವೆ. ನಿಮ್ಮ ವಿವರಗಳನ್ನು ನಮ್ಮೊಂದಿಗೆ ಬಿಡಿ ಮತ್ತು ನಾವು ನಿಮ್ಮನ್ನು ಸಂಪರ್ಕಿಸುತ್ತೇವೆ!

ಆದರ್ಶನಲ್ಲಿ ಏಕೆ ಕೆಲಸ ಮಾಡಬೇಕು ?

ನಮ್ಮ ಜನರನ್ನು ನಾವು ಗೌರವಿಸುತ್ತೇವೆ

ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿಯ ಲಿಮಿಟೆಡ್ನಲ್ಲಿ, ನಮ್ಮ ವ್ಯವಹಾರದಲ್ಲಿ ಸುಸ್ಥಿರ ಸ್ಪರ್ಧಾತ್ಮಕ ಅನುಕೂಲವನ್ನು ಒದಗಿಸುವ ಪ್ರಮುಖ ಅಂಶವೆಂದರೆ ನಮ್ಮ ಜನರು. ನಾವು ಅವರನ್ನು ಆಕರ್ಷಿಸಲು ಮತ್ತು ಪೋಷಿಸಲು ಪರಿಸರವನ್ನು ಸೃಷ್ಟಿಸಲು ಪ್ರಯತ್ನಿಸುತ್ತೇವೆ.

ಕಾರ್ಯನಿರ್ವಹಿಸಲು ಉತ್ತಮ ತಂಡ

ಜನರು ಒಟ್ಟಿಗೆ ಕೆಲಸ ಮಾಡಲು ಸಂಬಂಧಗಳು ಅತ್ಯವಶ್ಯಕವೆಂದು ನಾವು ತಿಳಿದುಕೊಳ್ಳುತ್ತೇವೆ. ಒಗ್ಗೂಡಿಸುವ ತಂಡವಾಗಿ, ನಾವು ಬದ್ಧತೆಯನ್ನು ಗೌರವಿಸಿ ನೈತಿಕತೆಯಿಂದ ಬದ್ಧವಾಗಿ ಸಮಗ್ರತೆಯನ್ನು ಗೌರವಿಸುತ್ತೇವೆ. ತಂಡಗಳು ಸೊಸೈಟಿಯ ಒಟ್ಟಾರೆ ಉದ್ದೇಶದ ಕಡೆಗೆ ಜೋಡಿಸಲ್ಪಟ್ಟಿವೆ ಮತ್ತು ಗೋಚರ ವ್ಯತ್ಯಾಸವನ್ನು ಉಂಟುಮಾಡುವ ಹೆಚ್ಚಿನ ಎತ್ತರಗಳನ್ನು ಮತ್ತು ಉನ್ನತ ಫಲಿತಾಂಶಗಳನ್ನು ಸಾಧಿಸಲು ನಿರಂತರವಾಗಿ ಗುರಿಯನ್ನು ಹೊಂದಿವೆ.

ತೆರೆದ ಸಂವಹನ

ತೆರೆದ ಸಂವಹನದ ಶಕ್ತಿಯನ್ನು ನಾವು ನಂಬುತ್ತೇವೆ. 2-ವೇ ಸಂವಹನ ಸಂಸ್ಕೃತಿ ಹೋಲಿಸಲಾಗದ ಸದಸ್ಯ ಸೇವಾ ವಿತರಣಾ, ವಿಶಿಷ್ಟ ಮತ್ತು ವೈವಿಧ್ಯಮಯ ಉತ್ಪನ್ನದ ವೈಶಿಷ್ಟ್ಯಗಳು ಮತ್ತು ನಿರಂತರ ಪ್ರಕ್ರಿಯೆಯ ಸುಧಾರಣೆಗೆ ವಿಚಾರಗಳು ಮತ್ತು ಸಲಹೆಗಳ ಕೊಡುಗೆಗೆ ಕಾರಣವಾಗುತ್ತದೆ. ಇಲಾಖೆಗಳಾದ್ಯಂತ ಸಹೋದ್ಯೋಗಿಗಳೊಂದಿಗೆ ಸಕ್ರಿಯ ನಿಶ್ಚಿತಾರ್ಥ ಮತ್ತು ಸಹಭಾಗಿತ್ವದಿಂದ ವಿಶ್ವಾಸವನ್ನು ಗಳಿಸಲಾಗಿದೆ ಮತ್ತು ಸಂರಕ್ಷಿಸಲಾಗಿದೆ.

ಸಮಾನ ಅವಕಾಶ ಉದ್ಯೋಗದಾತ

ಪ್ರತಿಯೊಬ್ಬರ ವಿಶಿಷ್ಟ ದೃಷ್ಟಿಕೋನ, ಹಿನ್ನೆಲೆ ಮತ್ತು ಅನುಭವಗಳನ್ನು ಮೌಲ್ಯೀಕರಿಸಲಾಗಿದೆ ಮತ್ತು ಗುರುತಿಸಲಾಗಿರುವ ಅಂತರ್ಗತ ಪರಿಸರವನ್ನು ಬೆಳೆಸುವಲ್ಲಿ ನಾವು ಬಲವಾಗಿ ನಂಬುತ್ತೇವೆ. ನಮ್ಮ ಮಾರುಕಟ್ಟೆಗಳು, ಸದಸ್ಯರು ಮತ್ತು ಕಾರ್ಯಪಡೆಗಳ ವೈವಿಧ್ಯತೆಯನ್ನು ಪ್ರತಿಫಲಿಸುವ ವಿವಿಧ ಆಲೋಚನೆಗಳು ಮತ್ತು ದೃಷ್ಟಿಕೋನಗಳನ್ನು ನಾವು ಪ್ರೋತ್ಸಾಹಿಸುತ್ತೇವೆ

ವೃತ್ತಿಯ ಬೆಳವಣಿಗೆ

ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿಯ ಲಿಮಿಟೆಡ್ನಲ್ಲಿ, ನಾವು ನಮ್ಮ ಜನರ ಬೆಳವಣಿಗೆಯಲ್ಲಿ ಹೆಮ್ಮೆ ಪಡುತ್ತೇವೆ. ಅನೇಕ ತರಬೇತಿ ಮತ್ತು ಮಾರ್ಗದರ್ಶನ ಕಾರ್ಯಕ್ರಮಗಳ ಮೂಲಕ, ಪ್ರತಿ ಉದ್ಯೋಗಿಗೆ ತಮ್ಮ ಸಂಪೂರ್ಣ ಸಾಮರ್ಥ್ಯವನ್ನು ಅರ್ಥಮಾಡಿಕೊಳ್ಳಲು ಆದ್ಯತೆಯ ಪ್ರದೇಶದಲ್ಲಿ ಅವನ / ಅವಳನ್ನು ಬೆಳೆಸಲು ಮತ್ತು ಅಭಿವೃದ್ಧಿಗೊಳಿಸಲು ಒಂದು ಅವಕಾಶವನ್ನು ನಾವು ನೀಡಲು ಪ್ರಯತ್ನಿಸುತ್ತೇವೆ. ಸಾಂಸ್ಥಿಕ ಮಟ್ಟದಲ್ಲಿ ಸಾಧನೆ ಮತ್ತು ವ್ಯತ್ಯಾಸವನ್ನು ಮಾಡುವುದು ಯಶಸ್ಸಿಗೆ ಮುಖ್ಯವಾಗಿದೆ.

ಪ್ರದರ್ಶನ ಆಧಾರಿತ ಪ್ರತಿಫಲಗಳು

ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿಯ ಲಿಮಿಟೆಡ್ನಲ್ಲಿ, ಉತ್ತಮವಾಗಿ ಕೆಲಸ ಮಾಡಲಾಗದು, ಅದು ಎಂದಿಗೂ ಹಿಂತಿರುಗಿಸುವುದಿಲ್ಲ. ಉನ್ನತ ಮಟ್ಟದ ಕಾರ್ಯಕ್ಷಮತೆ, ಅಸಾಧಾರಣ ಕೊಡುಗೆ, ಆದರ್ಶಪ್ರಾಯ ನಡವಳಿಕೆ ಮತ್ತು ಸೊಸೈಟಿಯ ಯಶಸ್ಸಿನ ವ್ಯತ್ಯಾಸವನ್ನು ನಮ್ಮ ಜನರಿಗೆ ಚೆನ್ನಾಗಿ ನೀಡಲಾಗುತ್ತದೆ ಎಂದು ನಾವು ಖಚಿತಪಡಿಸುತ್ತೇವೆ.

ಉದ್ಯಮ ನಾಯಕತ್ವ

ಉದ್ಯಮದಲ್ಲಿ ಕೆಲವು ಪ್ರಸಿದ್ಧ ಹೆಸರುಗಳು ನಮ್ಮ ಸೊಸೈಟಿಯ ಭಾಗವಾಗಿರುವುದರಿಂದ, ದೇಶದಲ್ಲಿ ಆದ್ಯತೆಯ ಹಣಕಾಸು ಸೇವೆ ಒದಗಿಸುವವರಿಗೆ ನಾವು ಪ್ರಯತ್ನಿಸುತ್ತೇವೆ. ನಾವು ಗುಣಮಟ್ಟದ ಮೇಲೆ, ನಮ್ಮ ಸದಸ್ಯರಿಗೆ ಸಂತೋಷಕರ ಅನುಭವ ಮತ್ತು ಶ್ರೇಷ್ಠ ಸೇವೆಗಳು ಮತ್ತು ಉತ್ಪನ್ನಗಳಲ್ಲಿ ನಾವೀನ್ಯತೆಯನ್ನು ಚಾಲನೆ ಮಾಡುತ್ತೇವೆ.

ವೈಯಕ್ತಿಕ ಪರಿಣಾಮ

ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿ ಲಿಮಿಟೆಡ್ನಲ್ಲಿ, ಸೊಸೈಟಿಯು ಕೋರ್ ಆಗಿದೆ, ಅದು ಸೊಸೈಟಿಯು ಗಮನಾರ್ಹವಾದ ವೇಗದಲ್ಲಿ ಬೆಳೆಯಲು ಸಹಾಯ ಮಾಡುತ್ತದೆ. ವೈಯಕ್ತಿಕ ಮಾಲೀಕತ್ವವು ನಮ್ಮ ಜನರ ಅಸಾಧಾರಣ ಗುಣಮಟ್ಟವನ್ನು ತಮ್ಮ ಕೆಲಸದಲ್ಲಿ ಸಾಧಿಸಲು ಶಕ್ತಗೊಳಿಸುತ್ತದೆ. ಅಪಾಯ ತಪ್ಪಿಸುವ ಬದಲು ಅಪಾಯ ನಿರ್ವಹಣೆಗೆ ಹೊಣೆಗಾರಿಕೆ ನೆರವಾಗುತ್ತದೆ. ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿಯ ಲಿಮಿಟೆಡ್ನೊಂದಿಗೆ ಕೆಲಸ ಮಾಡುವಾಗ, ನಿಮ್ಮ ಕೆಲಸದ ಮೇಲೆ ನಿಮ್ಮ ಪ್ರಭಾವವು ನಿಮ್ಮ ಕಲ್ಪನೆಯಕ್ಕಿಂತ ದೊಡ್ಡದಾಗಿದೆ.

ಸಮಾಜಕ್ಕೆ ಬದ್ಧತೆ

ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿ ಲಿಮಿಟೆಡ್ ನಾವು ವಾಸಿಸುವ ಮತ್ತು ಕೆಲಸ ಮಾಡುವ ಸಮುದಾಯಗಳನ್ನು ಬಲಪಡಿಸಲು ಸಹಾಯ ಮಾಡುವ ಜವಾಬ್ದಾರಿಯುತ ಕಾರ್ಪೊರೇಟ್ ಪ್ರಜೆಯಾಗಿ ತನ್ನ ಕರ್ತವ್ಯವನ್ನು ಗುರುತಿಸಿದೆ. ಆಧಾರ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿ ಲಿಮಿಟೆಡ್ ಫೌಂಡೇಷನ್ (ABF) 2006 ರಲ್ಲಿ ಪವರ್ ಟ್ರಸ್ಟ್ ಆಗಿ ಸ್ಥಾಪಿಸಲಾಯಿತು. ಆದರ್ಶ್ ಕ್ರೆಡಿಟ್ ಕೋ-ಆಪರೇಟಿವ್ ಸೊಸೈಟಿ ಲಿಮಿಟೆಡ್ ನ ಕಾರ್ಪೋರೆಟ್ ಸೋಶಿಯಲ್ ರೆಸ್ಪಾನ್ಸಿಬಿಲಿಟಿ ಇನಿಶಿಯೇಟಿವ್ಸ್ ಅನ್ನು ಭಾರತದಲ್ಲಿ ಶಿಕ್ಷಣ ಮಟ್ಟವನ್ನು ಹೆಚ್ಚಿಸಲು ನಮ್ಮ ಮುಂದುವರಿದ ಪ್ರಯತ್ನಗಳ ಮೂಲಕ 2011 ನಾವು ಸಮರ್ಥನೀಯ ಜೀವನೋಪಾಯವನ್ನು ಒದಗಿಸುವ ಕ್ಷೇತ್ರಕ್ಕೆ ತೊಡಗಿಸಿಕೊಂಡಿದ್ದೇವೆ.

What people working with us have to say

Today I stand here smiling, celebrating my 4+ years’ long relationship with Adarsh. My heart fills with warmth when I look back to these enriched years of constant learning. Adarsh is an organization of values and to be associated with it is a matter of pride. Advance in technology, employee centric environment and member centric approach keep the organization apart from mass and help to preserve its brand image. Introduction of Mobile application and SAP software are stunning turning point in history of the “Adarsh”. I have grown professionally and personally during my stint, hoping for endless I take this opportunity to acknowledge constant guidance, motivation and support of everyone in the organization.

Mittal Bhut
Mittal BhutHOD CRM

The journey started on 4th August 2011 and now it’s been 5+ years working with Adarsh Credit Co-Operative Society Ltd. and it has proved to be a great learning experience. I have been able to develop myself both personally and professionally. It is a nice place to work, as there are always various trainings to develop oneself in career and deep understanding of the organization’s vision provided by management. It is always inspiring to work for an organization that encourages growth and offers opportunities for development. Finally I just want to say that I am proud to be a part of Team Adarsh.

Sameer Modi
Sameer ModiVice President

The last 3 years in Adarsh Credit has been an enriching and exhilarating experience. Being a part of it is by itself a great comprehension, as here growth and exposure at work is beyond the existing. Adarsh credit is a nice place to work with colleagues and supervisors. Employees are valued for their work and sincerity.  I have always had opportunities and challenges beyond the current role and my career progression has been quite impressive, adjust with changing situations at work and give my best efforts in terms of productivity and efficiency.

Sumanta Bhowmick
Sumanta BhowmickManager (CBS) – IT

The prime role of the Human Resources is to develop an understanding of the core business and use your combined knowledge of HR technical competencies, the business and its employees to influence the business direction, its goals and ability to perform. When I joined this organization, it was looking very challenging but I realized that the Management is very supportive in implementation of different welfare measures, adopting latest technology for system setting and even it becomes more motivating for HR Head when Management views the Organization as the best organization on employee prospective. The best examples on the drive of “Employee first policy” are: 5 days week on par with multinational organizations and incentivizing staff for their performance by way of KRA through which the employees can earn equivalent to or even more than their monthly salary.

Kailash Chandra Sharma
Kailash Chandra SharmaVP-Head, HR

“Adarsh Credit Co-operative Society is an organization started with great vision to spread financial services across rural areas of PAN INDIA. Today Adarsh created history in financial sector with its widest spread across PAN INDIA, technological driven, with a record breaking growth. Being a part of Human Resource Team I feel proud to be part of Adarsh trend setter in financial sector. Adarsh has offered me growth and development opportunities and a chance to learn how to think outside the box and always find new ways to achieve the best results.”

Rima Luhar
Rima LuharDeputy Manager HR

“Had started my journey with Adarsh in Year 2010. Work culture is very positive and energetic. Very much satisfied with career growth of last 7 years. I strongly believe No other company in same category, provides Work culture and Career growth like Adarsh is providing to employees”.

Nitin Saxena
Nitin SaxenaSenior VP & Head BC Model

It has been 06 years since I have been working with Adarsh Credit Co-operative Society Ltd. and the journey has given growth, success, stability and learning par excellence. Easy approachable higher authorities has even made things easy and made me think out of the box. The healthy & transparent atmosphere to work has given a chance to explore my ability. KUDOS TO TEAM ADARSH..!

Bheru Singh
Bheru SinghManager Mobility Solutions

Adarsh Credit Co-Operative Society Ltd. is a living organization, represented by all its staff members. The amiable atmosphere of the workplace, the attitude of senior management and colleagues is what is important to me. I have been given varied opportunities which have widened my horizons

Ramlal Arya
Ramlal AryaDVP - IT

Current Openings

Jr. Officer/Officer/Sr. Officer – Branch (BC Model)

Position Name : Jr. Officer/Officer/Sr. Officer – Branch (BC Model)
No of positions : 2
Location : Kolkata

Job Description of Jr. Officer/Officer/Sr. Officer – Branch (BC Model)

Reports to : Jr. Officer/Officer/Sr. Officer – Branch(BC Model) will report to Regional Manager – BC Model

Job Overview : Jr. Officer/Officer/Sr. Officer – Branch(BC Model) shall be responsible for overall profit center(i.e. Branch) management in terms of Business and Operations.

Role & Responsibilities : Position shall be responsible for managing the branch in terms of:

  • Business Development.
  • Channel Development
  • Processing the Business Correspondent acquisition process as per the laid down guidelines.
  • Branch Expense management.
  • Branch Operations – Responsible for operations activities at branch, including maintaining control over audit and statutory regulations related compliances at branch.
  • Team Management.
  • Record Management
  • Customer/Member relationship management.
  • Advisor/Business Correspondent relationship management.
  • Achievement of target by branches against the business goals on MOM basis.

Qualification : Graduation (Mandatory)

Experience : 2-3 yrs, In BFSI sector in branch operations and business development.

RM / RH

Position Name : RM / RH
No of positions in each location : 1
Location : Rajasthan – Hunmangarh, Pali, Sirohi, Bhilwara, UP – Lucknow, Punjab – Amritsar, MP Ujjain

Job Description of RM / RH

The Regional Head will be responsible for ensuring that business development goals are achieved on MOM basis along with maintaining control over operations and compliances. This position involves significant responsibility and high level of target orientation.

Key Skills : Meeting Sales Goals, Motivation for Sales, Territory Management, Presentation Skills, Performance Management, Building Relationships, Emphasizing Excellence, Negotiation, Results Driven, Sales Planning, Managing Profitability.

Qualification : Graduate(Mandatory)

Experience : 8 to 15 yrs, Banking, Broking, NBFC and Insurance Sectors

Job Duties :

  • Business Development.
  • Advisor Channel Development (For New as well as Existing Location)
  • Branch Expansion.
  • Regional Operations – Responsible for operations activities at branches and regional office, including audit/compliance at branch and regional office.
  • Team Management.
  • Customer relationship management.
  • Advisor relationship management.
  • Achievement of target by branches against the business goals on MOM basis.

Regional Advisor Trainer

Position Name : Regional Advisor Trainer
No of positions in each location : 1
Location : Haryana – Gurgaon, UP – Agra

Job Description of Regional Advisor Trainer

  • Conducting orientation to sales process; developing individual coaching plans; providing resources and assistance; scheduling orientation drive along with senior representatives.
  • Determines training needs by travelling with sales representatives; observing sales encounters; studying sales results reports; conferring with sales managers.
  • Develops individual results by maintaining policy and procedure resources; providing coaching; conducting training sessions; developing outcome improvement resources.
  • Improves training effectiveness by developing new approaches and techniques; making support readily available; integrating support with routine job functions.
  • Supports training financial objectives & controlling costs.
  • Updates job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications; maintaining personal networks; participating in professional organizations.
  • Schedules all branch level training programs and publishes the calendar as per the system
    Maintains a record of all training programs and participants and publishes relevant MIS
    Remains abreast of all advisors, agency partners and employees vis–vis the gaps in training needs and designs a developmental plan covering all of them.
  • Publish sales ideas & conduct Sales Skill Training Programs

Trainer Skills and Qualifications : Training, Training Management, Performance Management, Motivating Others, Giving Feedback, Coaching, Self-Development, Motivation for Sales, Self-Confidence, Sales Planning, Orienting Employees

Requirement :

  1. Objective/JD  : Ensure development of team, product and business
    Activation and Promotion of inactive advisers
    Ensure desired results of drive, initiatives and incentives
    Allign with Organization Objectives, Management Team and Field
  2. Industry          : Banking/Insurance/Pharma
  3. Experience     : 8/10 years Hardcore Training Experience
  4. Skill                  : Communication, Content Development, Relationship,
  5. Travel              : Willing to travel 15-20 days a month
  6. Language       : Local Language

Product Manager - Recurring Deposit

Position Name : Product Manager – Recurring Deposit No of positions in each location : 1 Location : Rajasthan – Sirohi, Chandigarh, MPCG – Indore, Haryana – Gurgaon

Job Description of Product Manager – Recurring Deposit

Key Skills : Motivation for Sales, Presentation Skills, Building Relationships, Emphasizing Excellence, Negotiation, Results Driven, Sales Planning, Managing Profitability. Qualification : Graduate(Mandatory) Experience : 6 to 10 yrs, Banking, Broking, NBFC and Insurance Sectors Key Responsibilities for Product Head

  • Managing the entire product line life cycle from strategic planning to tactical activities
  • Specifying market requirements for current and future products by conducting market research supported by on-going visits to customers and non-customers.
  • Driving a solution set across development teams (primarily Development, and Marketing Communications) through market requirements, product contract, and positioning.
  • Developing and implementing a company-wide go-to-market plan, working with all departments to execute.
  • Analyzing potential partner relationships for the product.
  • Drive and achieve revenue targets set by management MOM basis.

Products : Recurring Deposit Scheme – RD is a Product where members have to deposit the installment every month, to get a cumulative return on maturity. Area of Operations : Branches in structured manner into regions and zones having sales and operations staff driving the business.

Regional Head - Business Correspondent Model

Position Name : Regional Head – Business Correspondent Model No of positions in each location : 1 Location : Rajasthan – Jaipur, Haryana – Gurgaon, Chandigarh, UP – Ghaziabad, MP – Indore, WB – Kolkata, Assam – Guwahati

Job Description of Regional Head – Business Correspondent Model

The Regional Head will be responsible for ensuring that business development goals are achieved on MOM basis along with maintaining control over operations and compliances. This position involves significant responsibility and high level of target orientation. Key Skills : Meeting Sales Goals, Motivation for Sales, Territory Management, Presentation Skills, Performance Management, Building Relationships, Emphasizing Excellence, Negotiation, Results Driven, Sales Planning, Managing Profitability. Qualification : Graduate(Mandatory) Experience : 8 to 15 yrs, Banking, Broking, NBFC and Insurance Sectors Job Duties :

  • Responsible for Identifying BC locations and recruiting them
  • Will drive business through BCs of Region.
  • Would handle entire BCs of that Region in terms of Business & Administrations too.
  • Will provide training support to all BCs
  •  Responsible to achieve Recruitment &  Business targets of BC Model.
  • Will operate from existing Region/Circle office of ACCS, But the reporting of the candidate to Circle Head at Circle Office.

Circle Head

Position Name : Circle Head
No of positions in each location : 1
Location : Rajasthan – Udaipur

Job Description of Circle Head

The Circle Head will be responsible for ensuring that business development goals are achieved on MOM basis along with maintaining control over operations and compliance. This position involves significant responsibility and high level of target orientation.

Key Skills : Meeting Sales Goals, Motivation for Sales, Territory Management, Presentation Skills, Performance Management, Building Relationships, Emphasizing Excellence, Negotiation, Results Driven, Sales Planning, Managing Profitability and Strategic Planning.

Qualification : Graduate(Mandatory). any additional qualification in Sales / Marketing will be preferred.

Experience : 15 to 25 yrs of exposure with Banking, Broking, NBFC, Credit Cooperative societies and Insurance Sectors.

Job Duties : Circle Head is responsible for managing the Zones, Regions and Branches under the Circle in terms of :

  • Business Development.
  • Adviser Channel Development
  • Administration and Operations
  • Team Management.
  • Customer relationship management.
  • Advisor relationship management.
  • Achievement of target against the business goals on MOM basis.

Jr. Officer/Officer (CRM)

Position Name : Jr. Officer/Officer (CRM) No of positions : 10 Location : Gujarat – Ahmedabad

Job Description of Jr. Officer/Officer (CRM)

  1.  To address query/request/complaints of customers and advisors through Incoming calls.
  2.  To co ordinate with different stack holders (other departments and branches) To provide   solution to customers   and advisors.
  3. Callingto new recruited advisors across india, informing about accs ltd, Current  incentive schemes, and deposit schemes and their role.
  4. To provide information regarding nearest blood donor to caller who is in Urgent need of blood from our data base.
  5. To line up donor to donate blood as per requirement.
  6. To call all leaders to download important information.
  7. To maintain daily mis and follow up for pending issues.
  8. To call customers as and when required.

Video Editor - PR (Public Relations)

Position Name : Video Editor – PR (Public Relations) No of positions : 2 Location : Gujarat – Ahmedabad

Join Us

© Copyright - Adarsh Credit. 2018 All rights reserved. Designed and developed by Communication Crafts.